logo
امروز : جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۲:۵۲
[ شناسه خبر : ۳۷۹۳۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
سرپرست دفتر فنی اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان خبر داد:

تکمیل فاز اول استادیوم زیتون تا پایان شهریور

تکمیل-فاز-اول-استادیوم-زیتون-تا-پایان-شهریور-
سرپرست دفتر فنی اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: فاز اول استادیوم زیتون تا پایان شهریور ماه افتتاح می‌شود، ساخت این پروژه ادامه خواهد داشت و با تکمیل شدن اعتبارات خرداد و تیر ماه، سال آینده این پروژه پایان می‌یابد.

امیرحسین والی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه در بازدید از استادیوم 15 هزار نفری زیتون با حضور استاندار زنجان مقرر شد که شبانه‌روزی و هرچه سریع‌تر انجام شده و پروژه به افتتاح برسد گفت: در سفر دوم رئیس جمهور شهید آیت‌الله رئیسی، به استان زنجان و تاکید وی مبنی بر اتمام پروژه و بهره‌برداری هرچه سریع‌تر از آن و پیگیری‌های مکرر استاندار زنجان اقدامات مهمی انجام شد. 

بیشتر بخوانید

وی افزود: در طی این پیگیری‌ها نسبت به تعویض کارفرما از شرکت توسعه به اداره‌کل ورزش و جوانان استان اقداماتی صورت گرفت و در نهایت با مجوز تشریفات یک پیمانکار بومی توانمند از لحاظ مالی و فنی در حال حاضر اجرای پروژه را بر عهده گرفته است. 

سرپرست دفتر فنی اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان عنوان کرد: با توجه به مشکلات اجرایی معدودی که از نفرات قبلی در این پروژه عظیم به جا مانده بود، پیمانکار شروع به رفع نواقص موجود و ادامه عملیات اجرایی از جمله رفع مشکلات سکو‌های تماشاچی، نوسازی نرده‌ها، نازک کاری‌های معیوب کرد. 

وی ادامه داد: در بازدید استاندار مقرر شد که این عملیات به صورت شبانه‌روزی و هرچه سریع‌تر انجام شده و بنا بر دستور رئیس جمهور شهید پروژه به مرحله افتتاح برسد. انتظار می‌رود با تامین 300 میلیارد تومان اعتبار استادیوم زیتون تکمیل شود. 

والی تصریح کرد: فاز اول این پروژه را تا پایان شهریور افتتاح خواهیم کرد و نسبت به شرایط آب و هوایی حاکم در استان تا سال آینده ساخت این پروژه ادامه خواهد داشت و با تکمیل شدن اعتبارات خرداد و تیر ماه، سال آینده این پروژه پایان می‌یابد.     

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر